loading...
پرسپولیس سرور اسیا-سالار ابی ها
علیرضا حیدری بازدید : 106 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه ژوزه گفته هر 50 سال یک بازیکن می‌تواند 3 گل در دربی بزند اظهار داشت: اگر این‌طور باشد هیچ بازیکنی نمی‌تواند گلزنی کند.

ایمون زاید پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد دربی گفت: بازیکنان امروز دوست نداشتند مصاحبه کنند و من هم تصمیم داشتم صحبت نکنم. از اینکه هواداران من را صدا می‌زدند و دوست داشتند بازی کنم خیلی خوشحال بودم اما این اتفاق نیفتاد و این اصلا برای من خوب نبود.

وی تاکید کرد: فکر نمی‌کردم در ترکیب جایی نداشته باشم. دربی خیلی بزرگ است. هر بازیکنی مثل من دوست دارد در این مسابقه بازی کند و این خیلی طبیعی است اما جای خالی این بازی در کارنامه عملکرد من دیده می‌شود.

زاید در مورد اینکه ژوزه گفته هر 50 سال یک بازیکن می‌تواند 3 گل در دربی بزند اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم ژوزه چه منظوری داشته است. اگر این طور باشد هیچ بازیکنی نمی‌تواند در دربی گلزنی کند. من نمی‌دانم منظور او از این صحبت‌ها چیست.

مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: اگر این طور باشد باید 50 سال منتظر بمانیم تا یک بازیکن بتواند گلزنی کند. ناراحت هستم و با وجود اینکه کار سختی دارم اما تلاش می‌کنم دوباره به ترکیب اصلی‌ برگردم.

وی در مورد نتیجه بازی تصریح کرد: زیاد دوست ندارم در مورد این مسئله صحبت کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 4,289